
Preguntes Freqüents
-
Puc vincular la meva matrícula al producte que he comprat a la web?
Sí, hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari My Saba. Fes clic a "Els meus mètodes d'accés", "Les meves matrícules" i allí podràs incloure la teva matrícula i vincular-la al producte web que has comprat.
-
Com bescanviar un val regal?
Pots bescanviar-ho des de la web o l'app. Accedeix al teu My Saba o registra't si encara no ho has fet. En el menú principal accedeix a "Descomptes" i bescanvia el teu val.
-
Si he comprat un producte en línia, és necessari agafar el tiquet quan arribo al pàrquing?
No, no és necessari. En el teu e-mail de confirmació de compra, rebràs un QR d'accés i les instruccions per a accedir a l'aparcament.
-
Com puc crear un compte a My Saba?
Accedeix a la web o l'app, a la part superior dreta fes clic a "My Saba", i a "Registra't" podràs crear un nou compte d'usuari.
-
Com realitzo el bescanvi del producte comprat en la web per a poder accedir al pàrquing?
Una vegada realitzada la compra, t'enviarem un email indicant-te les instruccions per a canviar el teu producte segons el mètode d'accés triat.
-
Com puc donar de baixa el meu compte?
En l'apartat "Les meves dades" podràs donar-te de baixa de My Saba, la qual cosa implicarà l'eliminació del compte. Et recomanem revisar prèviament que tots els serveis de pagament App han quedat desactivats.
-
He comprat un producte però no he rebut la confirmació per correu electrònic. Què faig?
Accedeix al teu compte a My Saba i verifica a "Les meves Compres" si tens un número de referència. Si no el tens, contacta'ns per rebre ajuda.
-
Quines gestions puc fer des de la meva àrea personal de l'app?
-Afegir i modificar les dades del teu compte o dades de facturació -Afegir vehicles al teu compte i vincular-los al servei Saba Ticketless -Afegir i gestionar els teus mètodes de pagament -Registrar el teu VIA-T -Visualitzar les factures de les compres realitzades a través de l'app -Veure els teus pàrquings i compres favorites -Escollir l'idioma de l'app -Activar i desactivar les notificacions push -Consultar la informació legal -Tancar sessió
-
Puc vincular més d'un vehicle per accedir amb matrícula al pàrquing?
Pots vincular fins a 3 vehicles. A "El meu compte", selecciona "Els meus vehicles", afegeix les dades i activa Saba Ticketless.
-
Com puc obtenir la factura mensual dels pagaments amb el meu VIA-T?
Per rebre la factura mensual, envia un correu electrònic a cac@sabagroup.com. Mensualment, rebràs la factura per correu postal.
-
Com puc donar-me de baixa del butlletí?
1. Accedeix al teu compte i a "Les meves dades" > "Preferències de Comunicació". 2. A l'apartat Newsletter selecciona l'opció "No". 3. Prem 'GUARDA' perquè quedi registrada la teva sol·licitud.
-
Com puc sol·licitar els meus rebuts VIA-T anteriors al meu registre en el pla de bonificació?
Si necessites rebuts anteriors, has d'enviar-nos la teva sol·licitud al correu electrònic: cac@sabagroup.com indicant l'aparcament on has estacionat, les dates en què has aparcat i el número de VIA-T (16 dígits) amb el qual has realitzat el pagament.
-
Quan començaré a rebre els rebuts VIA-T?
Els rebuts que rebràs seran dels pagaments amb VIA-T realitzats després d'haver transcorregut 48 hores (laborables) des del teu registre en el servei i dels aparcaments que hagis realitzat a partir d'aquest període, no dels anteriors. Els rebràs per correu electrònic l'endemà d'haver realitzat el pagament.
-
Com puc modificar el meu número de compte bancari del meu abonament?
Has de dirigir-te al teu pàrquing i facilitar el nou número de compte bancari amb una fotocòpia d'un rebut o certificat de titularitat que acrediti que ets el titular del compte. Es realitzarà la modificació i hauràs de signar de nou el document SEPA. Si no trobes personal del pàrquing en aquell moment, pots enviar-nos la documentació i les teves dades d'abonat (DNI/CIF, matrícula i aparcament on ets abonat) al correu electrònic: atclientesaba@sabagroup.com.
-
Puc comprar un abonament al pàrquing?
Sí, pots dirigir-te al pàrquing on desitgis ser abonat per formalitzar l'alta, amb una fotocòpia del DNI, el número de compte per fer la domiciliació bancària i una fotocòpia d'un rebut o llibreta del banc on consti la teva titularitat del número de compte.
-
Com puc donar de baixa el meu abonament?
Pots dirigir-te al teu pàrquing per formalitzar la baixa, i et facilitaran un formulari per a aquest efecte. En cas que no trobis personal al pàrquing en aquell moment, pots enviar-nos un correu electrònic a: atclientesaba@sabagroup.com i derivarem la teva petició a l'aparcament per a la gestió de la teva baixa d'abonament. Et recordem que, perquè la baixa tingui efectes a partir de primers de mes, ens ho has de notificar abans del dia 25 del mes anterior.
-
Quin horari comprèn el Multidía Diürn - 6h a 22h?
El producte Multidía Diürn serà vàlid des de les 6h del matí fins a les 22h de la nit del dia o dies contractats.
-
Puc consultar l'historial de compres realitzades a la web?
Sí, hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari My Saba. Fes clic a "Les meves Operacions" i podràs visualitzar totes les compres web realitzades.
-
Què passa si la meva estada excedeix el període de validesa del producte adquirit?
Abans de sortir de l'aparcament, hauràs de trucar-nos a través de l'intèrfon del caixer i abonar els minuts addicionals segons la tarifa ordinària.
-
Puc sol·licitar factura de la meva estada per minuts al pàrquing?
Sí, hauràs d'enviar-nos per e-mail els rebuts de pagament a: cac@sabagroup.com indicant les dades del titular de la factura.
-
Quins productes puc comprar a través de l'app?
Podràs adquirir els següents productes: - Multidía 24h i Multidía Diürn de 6h a 22h per estades d'1 a 30 dies. - Weekend (caps de setmana a les estacions de tren).
-
Puc utilitzar el meu abonament en altres pàrquings de la xarxa Saba?
No és possible, ja que l'abonament està vinculat a un sol aparcament, a un usuari/a i a un vehicle.
-
Què faig si tinc VIA-T i he comprat un producte de dies a la web?
Hauràs de retirar el VIA-T del cotxe i accedir al pàrquing a través del mètode d'accés triat (QR o matrícula).
-
He comprat un bitllet de tren amb la meva targeta +RENFE però vull pagar el pàrquing amb VIA-T, com ho puc fer?
Si utilitzes el VIA T per pagar la teva estada al pàrquing i compleixes els requisits de l'operador ferroviari, hauràs de descarregar-te l'APP de Saba, registrar-te i afegir el teu VIA-T per bescanviar la franquícia.
-
El meu bitllet de tren de l'operador RENFE, té aparcament gratuït?
Renfe bonifica 24 hores d'estada als seus viatgers amb la targeta de fidelització Més Renfe Or/Platí. Si és el teu cas, la numeració de la targeta ha d'aparèixer impresa al bitllet.
-
Puc incloure el meu VIA-T o matrícula al meu usuari My Saba?
Si, inicia sessió a My Saba, afegeix el teu VIA-T o matrícula a "Els meus mètodes d'accés".
-
Com puc sol·licitar la factura de la meva compra web?
La factura s'haurà de sol·licitar durant el procés de compra a l'apartat "Necessites factura?". No es podrà sol·licitar a posteriori.
-
Com puc comprar un abonament a la web?
Indica en el cercador la ubicació on necessites aparcar i selecciona el pàrquing que millor et convingui. Feix clic en “Calcula la teva estada” i selecciona “Abonaments Mensuals”. Introdueix nombre de dies i franja horària desitjada i t'oferirem la millor opción de abonament.
-
Quins mètodes de pagament puc utilitzar en línia?
Pots pagar les teves compres en línia amb targeta de crèdit o dèbit.
-
Com puc consultar les factures de les meves compres web?
· Multidies i Weekend s'enviaran per correu postal al teu domicili. · Abonaments - les factures es podran consultar a la teva àrea personal "My Saba".
-
Com cancel·lar la meva compra?
Pots cancel·lar la compra dins dels 14 dies posteriors a la contractació si no l'has utilitzat. Envia un correu per sol·licitar la devolució i rebràs un reemborsament.
-
Com sé que la meva compra web està confirmada?
T'enviarem un correu electrònic de confirmació durant els 15 minuts posteriors a la teva compra.
-
Com puc saber els serveis que té un pàrquing?
A la pàgina d'informació de cada aparcament veuràs els icones que descriuen tots els serveis disponibles.
-
Què puc fer si tinc un doble cobrament per accés amb VIA-T i ja havia comprat un producte en línia? un producto online?
Hauràs d'enviar-nos un correu electrònic a: atclientesaba@sabagroup.com indicant la teva matrícula, el número de VIA-T i la referència de la compra web.
-
És possible veure l'històric de les meves compres?
Sí. Al menú principal de l'app, desplaça't cap avall fins a la secció "Historial". Fent clic a "Veure totes", podràs visualitzar totes les operacions finalitzades, en curs o properes.
-
Sóc abonat i m'he canviat el VIA-T, he de comunicar-ho al pàrquing?
Sí, has de facilitar les dades del nou VIA-T al pàrquing on estàs abonat perquè te'l tornin a vincular i desactivin el VIA-T antic. Si estàs registrat a la nostra web, hauràs d'accedir a My Saba i actualitzar les dades del teu VIA-T, tant el número com la caducitat, a l'apartat "Els meus mètodes d'accés".
-
Pot Saba desactivar el meu compte?
Saba es reserva el dret de cancel·lar comptes si el client fa un ús indegut del lloc o de l'Oficina Virtual.
-
Com puc obtenir els rebuts de pagament del meu VIA-T?
Per obtenir el rebut de cada aparcament pagat amb VIA-T, has de registrar-te a My Saba com a client i registrar el teu VIA-T a l'apartat "Els meus mètodes d'accés".
-
Com puc bescanviar la meva franquícia Renfe des de l'app?
Registra't o inicia sessió. Ves a "Productes i serveis", busca "Descomptes". Bescanvia la teva bonificació i, si és necessari, la teva franquícia Renfe.
-
Si sóc abonat web, puc consultar les meves factures des de l'app?
Sí. Hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari web i contrasenya i accedir a "El meu compte" on podràs visualitzar l'apartat "Les meves factures" i, fent-hi clic, accediràs a les teves factures mensuals de l'abonament contractat a través de la web.
-
Està l'IVA inclòs en els preus?
Tots els preus inclouen l'IVA. La quantitat que es paga en el moment de la compra serà sempre el preu total de la transacció.
-
Puc comprar abonaments des de l'app?
No, de moment no es poden adquirir els abonaments a través de l'App. Només a través de la web o a l'aparcament.
-
Quin horari comprèn el Multidia 24h?
El producte Multidia 24h comprèn les 24 hores naturals del dia o dies que has contractat.
-
Com començo a utilitzar l'App de Saba?
Obté l'app gratuïta "Saba-Troba el teu pàrquing" a l'App Store o Google Play. A Android, busca "Saba" a la Google Play Store i selecciona l'app. A iOS, busca "Saba" a l'App Store.
-
Hi ha suficient altura al pàrquing per accedir amb el meu cotxe?
A la pàgina d'informació del pàrquing podràs veure l'altura màxima d'aquest.