Preguntes Freqüents
-
Puc incloure el meu VIA-T o matrícula al meu usuari My Saba?
Inicia sessió a My Saba, afegeix el teu VIA-T o matrícula a "Els meus mètodes d'accés" per a compres web.
-
El meu bitllet de tren de l'operador RENFE, té aparcament gratuït?
Renfe bonifica 24 hores d'estada als seus viatgers amb la targeta de fidelització Més Renfe Or/Platí. Si és el teu cas, la numeració de la targeta ha d'aparèixer impresa al bitllet.
-
He comprat un bitllet de tren amb la meva targeta +RENFE però vull pagar el pàrquing amb VIA-T, com ho puc fer?
Si utilitzes el VIA T per pagar la teva estada al pàrquing i compleixes els requisits de l'operador ferroviari, hauràs de descarregar-te l'APP de Saba, registrar-te i afegir el teu VIA-T per bescanviar la franquícia.
-
Puc utilitzar el meu abonament en altres pàrquings de la xarxa Saba?
No és possible, ja que l'abonament està vinculat a un sol aparcament, a un usuari/a i a un vehicle.
-
Quins mètodes de pagament puc utilitzar en línia?
Pots pagar les teves compres en línia amb targeta de crèdit o dèbit.
-
Què faig si tinc VIA-T i he comprat un producte de dies a la web?
Hauràs de retirar el VIA-T del cotxe i accedir al pàrquing a través del mètode d'accés triat (QR o matrícula).
-
Com puc consultar les factures de les meves compres web?
· Multidies i Weekend s'enviaran per correu postal al teu domicili. · Abonaments - les factures es podran consultar a la teva àrea personal "My Saba".
-
Quins productes puc comprar a través de l'app?
Podràs adquirir els següents productes: -Multidía 24h i Multidía Diürn de 6h a 22h per estades d'1 a 30 dies. -Weekend (caps de setmana a les estacions de tren).
-
Puc sol·licitar factura de la meva estada per minuts al pàrquing?
Sí, hauràs de sol·licitar-la contactant amb el nostre Servei d'Atenció al Client a través del correu electrònic atclientesaba@sabagroup.com.
-
Com puc sol·licitar la factura de la meva compra web?
La factura s'haurà de sol·licitar durant el procés de compra a l'apartat "Necessites factura?". No es podrà sol·licitar a posteriori.
-
Què passa si la meva estada excedeix el període de validesa del producte adquirit?
Abans de sortir de l'aparcament, hauràs de trucar-nos a través de l'intèrfon del caixer i abonar els minuts addicionals segons la tarifa ordinària.
-
Com cancel·lar la meva compra?
Pots cancel·lar la compra dins dels 14 dies posteriors a la contractació si no l'has utilitzat. Envia un correu per sol·licitar la devolució i rebràs un reemborsament.
-
Com sé que la meva compra web està confirmada?
T'enviarem un correu electrònic de confirmació durant els 15 minuts posteriors a la teva compra.
-
Com puc saber els serveis que té un pàrquing?
A la pàgina d'informació de cada aparcament veuràs els icones que descriuen tots els serveis disponibles.
-
Què puc fer si tinc un doble cobrament per accés amb VIA-T i ja havia comprat un producte en línia? un producto online?
Hauràs d'enviar-nos un correu electrònic a: atclientesaba@sabagroup.com indicant la teva matrícula, el número de VIA-T i la referència de la compra web.
-
És possible veure l'històric de les meves compres?
Sí. Al menú principal de l'app, desplaça't cap avall fins a la secció "Historial". Fent clic a "Veure totes", podràs visualitzar totes les operacions finalitzades, en curs o properes.
-
Sóc abonat i m'he canviat el VIA-T, he de comunicar-ho al pàrquing?
Sí, has de facilitar les dades del nou VIA-T al pàrquing on estàs abonat perquè te'l tornin a vincular i desactivin el VIA-T antic. Si estàs registrat a la nostra web, hauràs d'accedir a My Saba i actualitzar les dades del teu VIA-T, tant el número com la caducitat, a l'apartat "Els meus mètodes d'accés".
-
Quin horari comprèn el Multidía Diürn - 6h a 22h?
El producte Multidía Diürn serà vàlid des de les 6h del matí fins a les 22h de la nit del dia o dies contractats.
-
Com puc donar de baixa el meu abonament?
Pots dirigir-te al teu pàrquing per formalitzar la baixa, i et facilitaran un formulari per a aquest efecte. En cas que no trobis personal al pàrquing en aquell moment, pots enviar-nos un correu electrònic a: atclientesaba@sabagroup.com i t'enviarem el formulari de baixa perquè el complimentis. Et recordem que, perquè la baixa tingui efectes a partir de primers de mes, ens ho has de notificar abans del dia 25 del mes anterior.
-
Puc comprar un abonament al pàrquing?
Sí, pots dirigir-te al pàrquing on desitgis ser abonat per formalitzar l'alta, amb una fotocòpia del DNI, el número de compte per fer la domiciliació bancària i una fotocòpia d'un rebut o llibreta del banc on consti la teva titularitat del número de compte.
-
Com puc modificar el meu número de compte bancari del meu abonament?
Has de dirigir-te al teu pàrquing i facilitar el nou número de compte bancari amb una fotocòpia d'un rebut o llibreta que acrediti que ets el titular del compte. Es realitzarà la modificació i hauràs de signar de nou el document SEPA. Si no trobes personal del pàrquing en aquell moment, pots enviar-nos la documentació i les teves dades d'abonat (DNI/CIF, matrícula i aparcament on ets abonat) al correu electrònic: atclientesaba@sabagroup.com.
-
Pot Saba desactivar el meu compte?
Saba es reserva el dret de cancel·lar comptes si el client fa un ús indegut del lloc o de l'Oficina Virtual.
-
Com puc comprar un abonament a la web?
Des de la pàgina principal, fes clic a "MESOS", introdueix la ciutat o aparcament, tria els dies, horari i període d'aparcament.
-
Quan començaré a rebre els rebuts VIA-T?
Els rebuts que rebràs seran dels pagaments amb VIA-T realitzats després d'haver transcorregut 48 hores (laborables) des del teu registre en el servei i dels aparcaments que hagis realitzat a partir d'aquest període, no dels anteriors. Els rebràs per correu electrònic l'endemà d'haver realitzat el pagament, si és laborable, i si és festiu, se t'enviaran el primer dia laborable.
-
Com puc obtenir els rebuts de pagament del meu VIA-T?
Per obtenir el rebut de cada aparcament pagat amb VIA-T, has de registrar-te a My Saba com a client i registrar el teu VIA-T a l'apartat "Els meus mètodes d'accés".
-
Com puc sol·licitar els meus rebuts VIA-T anteriors al meu registre en el pla de bonificació?
Si necessites rebuts anteriors, has d'enviar-nos la teva sol·licitud al correu electrònic: atclientesaba@sabagroup.com indicant l'aparcament on has estacionat, les dates en què has aparcat i el número de VIA-T (16 dígits) amb el qual has realitzat el pagament.
-
Com puc donar-me de baixa del butlletí?
1. Accedeix al teu compte i a "Les meves dades" > Dades d'usuari > "MODIFICA LES DADES". 2. A l'apartat Newsletter selecciona l'opció "No". 3. Prem 'GUARDA' perquè quedi registrada la teva sol·licitud.
-
Com puc obtenir la factura mensual dels pagaments amb el meu VIA-T?
Per rebre la factura mensual, envia un correu electrònic a atclientesaba@sabagroup.com. Mensualment, rebràs la factura per correu postal.
-
Puc vincular més d'un vehicle per accedir amb matrícula al pàrquing?
Pots vincular fins a 3 vehicles. A "El meu compte", selecciona "Els meus vehicles", afegeix les dades i activa l'accés amb matrícula.
-
Quines gestions puc fer des de la meva àrea personal de l'app?
-Afegir i modificar les dades del teu compte o dades de facturació -Afegir vehicles al teu compte i vincular-los al servei Accés per Matrícula -Afegir i gestionar els teus mètodes de pagament -Registrar el teu VIA-T -Visualitzar les factures de les compres realitzades a través de l'app -Revisar i gestionar els teus tràmits pendents -Veure els teus pàrquings i compres favorites -Escollir l'idioma de l'app -Activar i desactivar les notificacions push -Consultar la informació legal -Tancar sessió
-
Com puc bescanviar la meva franquícia Renfe des de l'app?
Registra't o inicia sessió. Ves a "Productes i serveis", busca "Descomptes". Bescanvia la teva bonificació i, si és necessari, la teva franquícia Renfe.
-
Si sóc abonat web, puc consultar les meves factures des de l'app?
Sí. Hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari web i contrasenya i accedir a "El meu compte" on podràs visualitzar l'apartat "Les meves factures" i, fent-hi clic, accediràs a les teves factures mensuals de l'abonament contractat a través de la web.
-
Està l'IVA inclòs en els preus?
Tots els preus inclouen l'IVA. La quantitat que es paga en el moment de la compra serà sempre el preu total de la transacció.
-
Si he comprat un abonament a través de la web, puc formalitzar-lo a través de l'app?
Inicia sessió, ves a "El meu compte", després a "Els meus tràmits pendents" per completar les dades necessàries.
-
Si he comprat un producte en línia, és necessari agafar el tiquet quan arribo al pàrquing?
Depèn del sistema d'accés del pàrquing que hagis seleccionat. Al teu correu de confirmació de compra trobaràs les instruccions d'accés a l'aparcament.
-
Puc comprar abonaments des de l'app?
No, de moment no es poden adquirir els abonaments a través de l'App. Només a través de la web o a l'aparcament.
-
Quin horari comprèn el Multidia 24h?
El producte Multidia 24h comprèn les 24 hores naturals del dia o dies que has contractat.
-
Com bescanviar un val regal a l'app?
Registra't o inicia sessió. Ves a "Productes i serveis" a l'App, busca "Descomptes" i bescanvia el teu val.
-
Com començo a utilitzar l'App de Saba?
Obté l'app gratuïta "Saba-Troba el teu pàrquing" a l'App Store o Google Play. A Android, busca "Saba" a la Google Play Store i selecciona l'app. A iOS, busca "Saba" a l'App Store.
-
Hi ha suficient altura al pàrquing per accedir amb el meu cotxe?
A la pàgina d'informació del pàrquing podràs veure l'altura màxima d'aquest.
-
Puc vincular la meva matrícula al producte que he comprat a la web?
Inicia sessió a My Saba, afegeix la teva matrícula i VIA-T per accedir fàcilment al pàrquing i evitar càrrecs duplicats.
-
Com realitzo el bescanvi del producte comprat en la web per a poder accedir al pàrquing?
Una vegada realitzada la compra, t'enviarem un email indicant-te les instruccions per a canviar el teu producte segons el mètode d'accés triat.
-
He comprat un producte però no he rebut la confirmació per correu electrònic. Què faig?
Accedeix al teu compte a My Saba i verifica a "Les meves Compres" si tens un número de referència. Si no el tens, contacta'ns per rebre ajuda.
-
Com puc donar de baixa el meu compte?
Pots donar-te de baixa a MySaba eliminant el compte. Desactiva 'Accés per matrícula' a l'App per evitar càrrecs addicionals.
-
Puc consultar l'historial de compres realitzades a la web?
Sí, hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari My Saba. Fes clic a "Les meves Compres" i podràs visualitzar totes les compres web realitzades.
-
Com puc crear un compte a My Saba?
Accedeix a la web, a la part superior dreta fes clic a "My Saba", i a "Registra't" podràs crear un nou compte d'usuari.